اوراق امتیاز معدن به بورس میآید/ شرکت نفت مثل آرامکو بورسی شود
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران گفت: درخواست ما تشویق شرکتهای بزرگ به عرضه در بازار سرمایه است؛ به نحوی که شرکت ملی نفت ایران بتواند مشابه الگوی «آرامکو» سهام خود را در بازار عرضه کند.