رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با تأکید بر اهمیت کیفیت در توسعه دانشگاه، گفت: ما بیش از آنکه بر توسعه کمی تأکید داشته باشیم، به دنبال توسعه کیفی هستیم. البته کمیت نیز اهمیت دارد، اما باید تأکید کنم که به اندازه کافی از توسعه کمیِ بیکیفیت آسیب دیدهایم؛ بنابراین کیفیت همواره اولویت اصلی ما بوده است.