دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱ ساعت قبل

از توسعه کمی بی‌کیفیت به اندازه کافی آسیب دیده‌ایم/ به‌دنبال توسعه کیفی در دانشگاه هستیم

 از توسعه کمی بی‌کیفیت به اندازه کافی آسیب دیده‌ایم/ به‌دنبال توسعه کیفی در دانشگاه هستیم
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با تأکید بر اهمیت کیفیت در توسعه دانشگاه، گفت: ما بیش از آنکه بر توسعه کمی تأکید داشته باشیم، به دنبال توسعه کیفی هستیم. البته کمیت نیز اهمیت دارد، اما باید تأکید کنم که به اندازه کافی از توسعه کمیِ بی‌کیفیت آسیب دیده‌ایم؛ بنابراین کیفیت همواره اولویت اصلی ما بوده است.