جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

از دوومیدانی آسیا عقب افتاده‌ایم

 از دوومیدانی آسیا عقب افتاده‌ایم
مهدی زمانی در مورد عملکرد تیم ملی دوومیدانی در آسیا گفت: ما از دوومیدانی آسیا عقب افتاده بودیم و سعی می‌کردیم جبران کنیم اما با توجه به اتفاقی که افتاد کماکان آسیا از ما جلوتر است.