سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایسنا / ۱ ساعت قبل

استاندار هرمزگان: حکمرانی داده‌محور لازمه ارتقای بهره‌وری و کیفیت تصمیم‌گیری در مدیریت است

 استاندار هرمزگان: حکمرانی داده‌محور لازمه ارتقای بهره‌وری و کیفیت تصمیم‌گیری در مدیریت است
استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم اصلاح رویکردهای مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی، گفت: حرکت به سمت حکمرانی داده‌محور، شفافیت و یکپارچه‌سازی اطلاعات، لازمه افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفیت تصمیم‌گیری در مدیریت استان است.