دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در پیامی به مناسبت گذشت ۱۰۰ روز از «اولین شب بعثت مردم ایران»، ضمن گرامیداشت ایستادگی و اتحاد ملی، تأکید کرد که میدانها نه تنها خالی نشد، بلکه ملت ایران آیه «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا» را تحقق بخشیدند و نشانه پیروزی و نصرت الهی شدند.