شرق نوشت: میگویند وزارت میراث برای هر تخت از شهرداری شبی سه میلیون تومان میگیرد. باقی نهادهایی که صاحب هتل هستند هم گاهی با حکم قاضی راضی شدهاند هتلها را در اختیار جنگزدهها بگذارند، حتی گفته میشد قرار بود روزهای اول برای اسکان جنگزدهها چادر زده شود، اما در تهران هیچ بیخانمانی به چادر نرفت.