بعد از حوادث سال ۱۴۰۱ -که عوامل مختلفی ازجمله بیتدبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و کمتدبیری نیروی انتظامی و مخصوصا شیطنتهای رسانههای بیگانه در آن نقش داشت- حکومت به اصطلاح جا زد و از هرگونه نظارتی عقبنشینی کرد، در حالی که نظارتهای درستی که وجود داشت نباید تعطیل میشد.