سه شنبه / ۳۱ تیر / ۱۴۰۴ - 22 July, 2025
 سایت جماران / ۱۴۰۲/۱۱/۰۹

استراتژی صداوسیما این است: حالا که من مخاطب ندارم...

استراتژی صداوسیما این است: حالا که من مخاطب ندارم...
مرجعیت خبری صداوسیما در طول ۶ سال گذشته ۲۵درصد کاهش داشته و مرجعیت خبری شبکه‌های اجتماعی بیش از ۱۳۰درصد رشد داشته است. این وضعیت سال‌هاست که به زیان صداوسیما دارد ادامه پیدا می‌کند. پس شاید مدیران سازمان باید معادله را عوض کنند. یعنی انحصار را تشدید کنند. چگونه؟ احتمالا با محدود کردن هرچه بیشتر رقبا!