کاش آقای قالیباف توضیح میداد که چگونه دو مقام اسبق که در حال حاضر هیچ سمت رسمی ندارند، صرفاً با اظهارنظر خود به مسیر همکاری راهبردی با روسیه لطمه زدند ؟ ظاهراً مشکل دیگری وجود دارد، چون در هیچ کجای عالم اظهارنظر مقامهای سابق و اسبق کمترین لطمهای به همکاری دولتها با دولتهای دیگر وارد نمیکند!