یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت جماران / ۶ ساعت قبل

حسین راغفر: 540 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در امارات از طریق الیگارش‌های بخش خصوصی از کشور خارج شده/ فرار سرمایه به کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و سایر نقاط جهان رخ داده است/ بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی متعلق به نهادهای خاص هستند

 حسین راغفر: 540 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در امارات از طریق الیگارش‌های بخش خصوصی از کشور خارج شده/ فرار سرمایه به کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و سایر نقاط جهان رخ داده است/ بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی متعلق به نهادهای خاص هستند
حسین راغفر، کارشناس اقتصادی با اشاره به خروج سرمایه از کشور گفت: «یکی از نشانه‌های این شبکه‌های فساد، خروج سرمایه از کشور است. در جنگ 40 روزه اخیر و آسیب‌هایی که به امارات وارد شد، مشخص گردید که ایرانی‌ها 540 میلیارد دلار در امارات سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این پول، منابع ملی کشور است که از طریق همین شبکه‌های فساد از کشور خارج شده است. تا زمانی که این وضعیت ادامه دارد، علت وجود فساد و نابرابری‌ها روشن است.»