حسین راغفر، کارشناس اقتصادی با اشاره به خروج سرمایه از کشور گفت: «یکی از نشانههای این شبکههای فساد، خروج سرمایه از کشور است. در جنگ 40 روزه اخیر و آسیبهایی که به امارات وارد شد، مشخص گردید که ایرانیها 540 میلیارد دلار در امارات سرمایهگذاری کردهاند. این پول، منابع ملی کشور است که از طریق همین شبکههای فساد از کشور خارج شده است. تا زمانی که این وضعیت ادامه دارد، علت وجود فساد و نابرابریها روشن است.»