جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت جماران / ۳ ساعت قبل

امام‌جمعه خرم‌آباد: وظیفه ملت نظارت بر تفاهم‌نامه ایران و آمریکا است/ نقض آتش‌بس در لبنان نشانه امیدوارکننده‌ای نیست/ پرونده انتقام خون امام شهید نزد ملت ایران باز می‌ماند

 امام‌جمعه خرم‌آباد: وظیفه ملت نظارت بر تفاهم‌نامه ایران و آمریکا است/ نقض آتش‌بس در لبنان نشانه امیدوارکننده‌ای نیست/ پرونده انتقام خون امام شهید نزد ملت ایران باز می‌ماند
سید احمدرضا شاهرخی امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه وظیفه ملت در این مقطع نظارت دقیق است، گفت: باتوجه‌به سابقه بدعهدی و پیمان‌شکنی آمریکا که از ویژگی‌های همیشگی شیطان بزرگ است، مردم باید مراقب باشند مفاد تفاهم‌نامه به طور کامل اجرا شود و آسیبی به حقوق ملت ایران وارد نشود.