شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت جماران / ۴ ساعت قبل

بیانیه وزارت خارجه ایران درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

 بیانیه وزارت خارجه ایران درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
وزارت خارجه ایران در بیانیه‌ای با محکوم کردن حملات آمریکا آورده است: این حملات وحشیانه که تاسیسات نظارت ساحلی ایران را مورد هدف قرار داد، نقض آشکار بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل متحد و نیز نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ است. همزمان، رژیم اشغالگر و آپارتاید صهیونیستی نیز با هماهنگی آمریکا اقدام به حمله به لبنان کرد که نقض آشکار بند یک یادداشت تفاهم خاتمه جنگ می‌باشد.