حاج علیاکبری امام جمعه موقت تهران با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و روز قوه قضاییه ادامه داد: از قوه قضاییه می خواهیم در چند محور اقداماتی را داشته باشند، اول در محور عزت و امنیت ملی و در مواجه با کسانی که امنیت ملی را به مخاطره می اندازند اشرار نفوذی ها جاسوس ها توقع داریم اقدام ایجابی برای بازدارندگی دنبال شود و پرونده ها با شفافیت رسانه ای و باقدرت و سرعت پیگیری شود تا مزدوران و دشمنان و مزدوران داخلی بدانند که هزینه ناامنی در جمهوری اسلامی بسیار سنگین است.