شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت جماران / ۲۷ ساعت قبل

پاسخ تهران به بیانیه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس: صحبت از برنامه موشکی و پهپادی ایران غیرمسئولانه و کاملا محکوم است/ درج عبارت کلیشه‌ای «تهدیدهای ناشی از ایران» نشانه تلاش آمریکا برای تحمیل توهمات و مطامع خود بر کشورهای منطقه است

 پاسخ تهران به بیانیه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس: صحبت از برنامه موشکی و پهپادی ایران غیرمسئولانه و کاملا محکوم است/ درج عبارت کلیشه‌ای «تهدیدهای ناشی از ایران» نشانه تلاش آمریکا برای تحمیل توهمات و مطامع خود بر کشورهای منطقه است
در بیانیه امروز (جمعه ۵ تیر ماه) وزارت امور خارجه درباره بیانیه مداخله‌جویانه وزرای امور خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس آمده‌ است: ادعای «تعهد پایدار آمریکا به امنیت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس»، چیزی بیش از لفاظی و وارونه‌نمایی واقعیت نیست. اکنون بیش از هر زمانی برای همگان آشکار شده است که حضور نظامی آمریکا در کشورهای منطقه صرفا باری بر دوش ملت‌های منطقه و عامل ناامنی و تفرقه در منطقه است.