سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت جماران / ۳ ساعت قبل

قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد/ آزادسازی پول‌های بلوکه شده و رفع تحریم های نفتی در سفر سوئیس نهایی شد/تنگه هرمز با ترتیبات ایرانی و توسط ایران اداره خواهد شد

 قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد/ آزادسازی پول‌های بلوکه شده و رفع تحریم های نفتی در سفر سوئیس نهایی شد/تنگه هرمز با ترتیبات ایرانی و توسط ایران اداره خواهد شد
قالیباف رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران تصریح کرد: برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامه‌های خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است. دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را می‌بستند تا تیم مذاکره‌کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می‌گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.