عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی، ضمن قدردانی از حسن میزبانی دولت و ملت پاکستان از مسعود پزشکیان، رئیسجمهور اسلامی ایران، و هیأت همراه، ابراز امیدواری کرد که تفاهمات و توافقات حاصلشده در جریان این سفر، در سطوح مختلف با جدیت پیگیری و عملیاتی شوند.