آیتالله علی معلمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، به خبرنگار جماران گفت: مذاکرهکنندگان باید هوشیار باشند. دشمنان بسیار پلید و خبیث هستند، هیچ صداقتی ندارند و هر لحظه حرف تازهای میزنند و برای خودشان موضع جدیدی اتخاذ میکنند. لذا مراقب باشند و غفلت نکنند و فریب لفاظیهای دشمن را نخورند. امیدواریم که خدای رحمان هم یاریشان کند و از عنایات غیبی حضرت حق برخوردار باشند تا بتوانند عزت ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبر شهید را حفظ کنند و اقتدار لازمی که جمهوری اسلامی دارد و …