شکایات گسترده بازنشستگان از کیفیت خدمات درمانی و بهویژه بحران بیمههای تکمیلی، سازمان تأمین اجتماعی را در برابر پاسخگویی به کمیسیون اصل نود مجلس قرار داده است. در حالی که بازنشستگان از عدم دریافت خدمات متناسب با حقبیمههای پرداخت شده طی سالیان اشتغال شاکی هستند، سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این کمیسیون، بر ارقام تریلیونی هزینههای درمانی و گستردگی مراکز خدمات رایگان تأکید میکند اما پرسش اساسی اینجاست، چرا با وجود این آمار، صدای اعتراض بازنشستگان بلند است؟