شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت جماران / ۴ ساعت قبل

کم‌کاریِ وزارت خارجه درباره کشورهای خلیج فارس

 کم‌کاریِ وزارت خارجه درباره کشورهای خلیج فارس
ایران باید از غرور پیروزی نسبی بر آمریکا و اسرائیل بیرون بیاید و ترس این کشورها از خود را زایل کند تا آنها به آمریکا و اسرائیل پناه نبرند. باید تز اسرائیل که سالها به این کشورها القا کرده است که ایران دشمن شماست نه اسرائیل و به این وسیله طرح عادی‌سازی روابط با آنها را تا حدی پیش برده است ساقط شود.