ایران باید از غرور پیروزی نسبی بر آمریکا و اسرائیل بیرون بیاید و ترس این کشورها از خود را زایل کند تا آنها به آمریکا و اسرائیل پناه نبرند. باید تز اسرائیل که سالها به این کشورها القا کرده است که ایران دشمن شماست نه اسرائیل و به این وسیله طرح عادیسازی روابط با آنها را تا حدی پیش برده است ساقط شود.