پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت جماران / ۱۴۰۵/۰۳/۱۵

در استانی که قبلا برنج می‌کاشتند برخی به کاشت خشخاش روی آورده‌اند!

 در استانی که قبلا برنج می‌کاشتند برخی به کاشت خشخاش روی آورده‌اند!
جمالیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: متأسفانه در بسیاری از استان‌های کشور، مردم به صورت غیرقانونی اقدام به کشت کرده‌اند و بر اساس گزارش‌هایی که دریافت شده، میزان این کشت بسیار بالا است. مثلا در یک استانی قبلا برنج می‌کاشتند اما امروز به کاشت خشخاش روی آوردند که البته کشف شده است. این کشت غیرقانونی می‌تواند هم منجر به ترویج مصرف تریاک شود و هم با توجه به اینکه این محصولات خالص‌تر هستند، قطعاً شدت اعتیاد را در میان مردم، به‌ویژه جوانان ما، افزایش دهد.