اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: به نظر من، رسانه ملی بایستی در این زمینه به تبیین اقدامات دولت در مدت جنگ و پس از آن بپردازد تا مردم بدانند چه تلاشهایی صورت گرفته است که آنها احساس کمبود نکنند. در این خصوص رسانه ملی خوب عمل نکرده و نتوانسته است به درستی نشان دهد که دولت پا به پای مردم کمک کرده است. البته وقتی میگوییم «دولت»، منظورمان کل «حاکمیت» است و صرفا قوه مجریه مدنظر نیست.