پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت جماران / ۱۴۰۵/۰۳/۱۳

اخضریان، عضو هیات علمی دانشگاه تهران: امام نه مخالف تعامل بود و نه موافق انزوا

 اخضریان، عضو هیات علمی دانشگاه تهران: امام نه مخالف تعامل بود و نه موافق انزوا
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: امام نه مخالف تعامل بود و نه موافق انزوا. مخالفت حضرت امام با سلطه و وابستگی بود، نه ارتباط. لذا از نظر امام، تعامل بدون سلطه‌پذیری بسیار مطلوب و ارزشمند است.