دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 سایت جماران / ۱ ساعت قبل

سخنگوی وزارت خارجه: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد

 سخنگوی وزارت خارجه: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد
بقائی با بیان این که مبنای کار، «تعهد در مقابل تعهد» است، گفت: «جمهوری اسلامی ایران ضمن رصد اجرای تعهدات طرف مقابل، از همه اهرم‌های خود برای اطمینان از اجرای آن تعهدات بهره خواهد گرفت.»