رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت: در خصوص موضوع ایران، همانطور که میدانید، یادداشت تفاهمی میان رؤسای جمهور دو کشور، یعنی دونالد ترامپ و رئیسجمهور پزشکیان، امضا شده است. در این یادداشت تفاهم به صراحت آمده است که بخش هستهای این توافق تحت نظارت و راستیآزمایی آژانس بینالمللی انرژی اتمی خواهد بود.