دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 سایت جماران / ۵ ساعت قبل

حسین موسویان: اینکه بعد از تفاهم در مورد ختم جنگ، ترامپ تهدید به حمله نظامی را تکرار می‌کند، نشانه عدم تعهد و پایبندی آمریکا به تفاهمنامه است/ آمریکا به جای تهدید، اعتمادسازی کند/ اقیانوسی از بی‌اعتمادی میان تهران و واشنگتن وجود دارد

 حسین موسویان: اینکه بعد از تفاهم در مورد ختم جنگ، ترامپ تهدید به حمله نظامی را تکرار می‌کند، نشانه عدم تعهد و پایبندی آمریکا به تفاهمنامه است/ آمریکا به جای تهدید، اعتمادسازی کند/ اقیانوسی از بی‌اعتمادی میان تهران و واشنگتن وجود دارد
سید حسین موسویان دیپلمات پیشین جمهوری اسلامی ایران گفت: اینکه بعد از تفاهم در مورد ختم جنگ، پرزیدنت ترامپ تهدید به حمله نظامی را تکرار میکند، نشانه عدم تعهد و پایبندی آمریکا به تفاهمنامه است . تکرار استفاده از زبان زور و تهدید صرفا بی اعتمادی گذشته را بیشتر میکند. اقیانوسی از بی اعتمادی بین دو کشور وجود دارد. اکنون و بعد از تفاهمنامه و برای رسیدن به توافق نهایی، باید اعتمادسازی های متقابل را تقویت کرد و نه تهدیدات گذشته را.