چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۳/۰۳/۲۳

زمانه‌ آگاهی بخشی برای انتخاب

زمانه‌ آگاهی بخشی برای انتخاب
رسانه‌ملی در همین مدت اندک باقیمانده تا انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری، تلاش کرده موتور اطلاع‌رسانی این حوزه را روشن کند و با تولید و پخش برنامه‌های مربوطه، در کنار مخاطبان باشد.مشارکت بالا،برنامه‌محور بودن تبلیغات و توجه به بداخلاقی‌های انتخاباتی، سه راهبردی است که صداوسیما برای برنامه‌های انتخاباتی خود دردستور کارقرارداده است.