نور، صدا، حرکت؛ اینها عناصر بصری جذابی هستند که شبکههای اجتماعی تصویرمحور را بسیار مورد توجه مخاطبان قرار میدهد. آن هم در شرایطی که فقدان سواد رسانهای کافی موجب میشود ندانیم پشت هرکدام از این بسترهای ارتباطی و رسانهای چه چیزی نهفته است، چه انگیزهای را دنبال میکند و درنهایت چه پیامدی را به دنبال خواهد داشت. براساس نتایج اخیر «پیمایش ملی فرهنگ رسانههای اجتماعی» درحال حاضراینستاگرام برای۷۲درصد ازایرانیهاهمچنان محبوبترین رسانه اجتماعی است. همچنین تلگرام و واتسآپ هرکدام به ترتیب ۵۲ و ۴۶درصد …