چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۴/۰۱/۱۹

رمز اقبال مخاطبان به «موسی کلیم‌الله»

رمز اقبال مخاطبان به «موسی کلیم‌الله»
فیلم موسی کلیم‌الله که به‌عنوان پایلوتی از سریالی به همین نام برای اولین‌بار در چهل‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد، این روزها توانسته به پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سال تبدیل شود. به گواه سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) این فیلم توانسته به فروشی بالغ بر ۳۷میلیارد تومانی دست یابد و این میزان دائم در حال افزایش است که نشان از اقبال مخاطبان به این فیلم دارد.