چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۴/۰۱/۱۹

تغییر رویکرد از مخاطب‌سنجی به اثرسنجی

تغییر رویکرد از مخاطب‌سنجی به اثرسنجی
سالی که پشت‌سر گذاشتیم و نگاهی به چشم‌انداز پیش روی مرکز تحقیقات صداوسیما در سال جدید، فرصتی مغتنم بود تا برای بررسی میزان تحقق اهداف سند تحول در فعالیت‌ها و آشنایی با عملکرد این مرکز پژوهشی رسانه‌ملی، به گفت‌وگو با محسن شاکری‌نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما بنشینیم.