یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۴/۰۴/۱۲

نقش‌آفرینی رسانه ملی در مقابله با جنگ روانی دشمن

نقش‌آفرینی رسانه ملی در مقابله با جنگ روانی دشمن
جهاندار امیری، عضو هیئت‌علمی دانشگاه صداوسیما در تبیین عملکرد رسانه ملی پس از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه بیان کرد: صداوسیما به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت جمهوری اسلامی ایران در مدیریت افکارعمومی و ارتباط با آحاد مردم در آگاه‌سازی آن‌ها در این مقطع ۱۲روزه تلاش کرد روایت اول را برای مخاطبان شکل بدهد.