پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۴/۰۳/۱۸

مخاطب شناسی؛ حلقه مفقوده بازی‌سازان ایران

مخاطب شناسی؛ حلقه مفقوده بازی‌سازان ایران
مخاطب‌شناسی برای بازی‌سازان ایرانی، نه یک مزیت بلکه یک ضرورت است. شناخت دقیق مخاطبان برای بازی‌سازان ایرانی در بازاری که همزمان با پتانسیل‌های داخلی و چالش‌های جهانی دست و پنجه نرم می‌کنند،  کلید موفقیت و بقاست. این شناخت باید شامل درک عمیق از ویژگی‌های دموگرافیک، روان‌شناختی، فرهنگی و رفتاری بازیکنان ایرانی باشد و تفاوت‌های آنها با مخاطبان جهانی را در نظر بگیرد.