مصطفی شاهرضایی، نویسنده کتاب «لب پنجره نشسته بود»، معتقد است برخلاف تصور رایج که انسان را جوینده خدا و خدا را مقصد این جستوجو میداند، آیات قرآن بیش از هر چیز از دعوت همیشگی خداوند به سوی انسان سخن میگویند. او میگوید این کتاب نه حاصل دانستن، بلکه روایت شوقِ یافتن و کشف معناهایی است که در انس و تأمل در آیات قرآن برایش آشکار شدهاند؛ کشفهایی که تلاش کرده است مخاطبان را نیز در آن سهیم کند. گفت و گوی ما را با او بخوانید.