پزشکیان: سیاستهای تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی عامل اصلی ناامنی در منطقه است
رئیسجمهور ایران در گفتوگوی تلفنی با رئیسجمهور صربستان، سیاستهای تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را عامل اصلی ناامنی در منطقه دانست و تأکید کرد که تجاوزات آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران به اهداف خود نرسید و تهران همچنان مسیر مذاکرات را دنبال میکند.