اینکه چگونه درحالیکه رایان کوگلر ۴۵دقیقه از جدیدترین فیلمش یعنی«گناهکاران» رابا قصه وفضایی آمیخته به موسیقی سیاهان و نژادپرستی و جامعه دهه ۱۹۳۰ ناحیه «میسیسیپی» آمریکا میگذراند، در تیتراژ فیلم از جادوی موسیقی بلوز میگوید که چگونه زندگان و مردگان و ارواح وخیر وشر را با هم فرامیخواند و دریکی ازصحنههای اواخر همین یکسوم ابتدایی فیلم در کافه «جوک جوینت» گویی واقعا همین قضیه را بهطور نمادینی نمایش میدهد و ... اما گویی خوابنما شده و درحالیکه درنهایت، انتظار داستانی مانند «رنگ ارغوانی» را داریم، …