عملاً رسانهها سه کارکرد اصلی میتوانند داشتهباشند. کارکرد اول فضاسازی انتخاباتی و ایجاد شور و نشاط در جامعه برای افزایش مشارکت است. کارکرد دوم آشنایی جزئیتر با نامزدها و دیدگاههای آنهاست که این مسئله در مناظرات و گفتگوها میتواند جزئیتر بیان شود و باید به مشخصات و ویژگیهای اصلی هر کدام از نامزدها برسند و نکته سوم که مهم است و آن را کمتر میبینیم، مسئله انعکاس صدای مردم و برنامههای زمانبندیشده و تعهدهای نامزدها در کوتاهمدت و درازمدت است. به نظر میرسد این سه در کنار هم میتواند فضایی …