رئیس سازمان اورژانس کشور با تشریح عملکرد این سازمان در جریان جنگ اخیر، از شهادت سه نفر از نیروهای اورژانس، مجروح شدن ۷۷ امدادگر و آسیبدیدگی دهها دستگاه آمبولانس، پایگاه امدادی و بالگرد خبر داد و گفت: با وجود خسارتهای سنگین، خدماترسانی به مردم حتی برای لحظهای متوقف نشد.