ادعای سفیر آمریکا در سازمان ملل علیه توانمندیهای دفاعی ایران
سفیر آمریکا در سازمان ملل برای آرام کردن فضای ملتهب کشورش پس از ناکامی در تجاوز به ایران، ادعا کرد که شاید واشنگتن «برای نابودی زیرساختهای ایران پیرامون کنترل تنگه هرمز» اقداماتی انجام دهد.