دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام و تحویل کارنامه مدارس تخلف است
مدیرکل ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش گفت: هرگونه دریافت وجه در زمان ثبت نام و تحویل کارنامه تحصیلی به اولیا از طریق مدارس غیر قانونی بوده و این موضوع رسیدگی می شود.