خواهر شهیدم رقیه بازگیر چند روز پیش از شهادتش میگفت یک فراخوان دادم تا کارکنان شبکه بهداشت و علوم پزشکی هر کاری از دستشان برمیآید برای کمک به جبهه خودی انجام بدهند. از کمکهای اولیه بگیر تا موارد دیگر، سعی کرده بود از ظرفیت موجود در بین همکارانش استفاده کند. خیلی دغدغه کشورمان را در شرایط جنگی داشت