سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت جوان آنلاین / ۱ ساعت قبل

استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد

 استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با هشدار درباره استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، گفت: این تخلف علاوه بر جریمه، برای رانندگان نمره منفی نیز به همراه دارد.