دوشنبه / ۸ تیر / ۱۴۰۵ - 29 June, 2026
 سایت جوان آنلاین / ۲ ساعت قبل

بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است

 بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است
سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط رژیم صدام در شبکه ایکس نوشت: سردشت به نمایندگی از همه ایرانیان و انسان‌های آزاده همچنان مطالبه‌گر حقیقت و اجرای عدالت در مورد عاملان و حامیان یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است.