پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت جوان آنلاین / ۱ ساعت قبل

واکنش حزب‌الله به نقض دوباره آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی

 واکنش حزب‌الله به نقض دوباره آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس را نقض کرده و شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به طور عمدی هدف قرار داده است.