دوشنبه / ۱۳ مرداد / ۱۴۰۴ - 4 August, 2025
 سایت کاماپرس / ۱۴۰۳/۰۳/۰۸

جدیدترین رتبه‌ برندهای ایرانی در شبکه‌ های اجتماعی - کاماپرس

جدیدترین رتبه‌ برندهای ایرانی در شبکه‌ های اجتماعی - کاماپرس
گزارش منتشر شده در خصوص رفتار ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌دهد که در سال 1402، اپراتورهای ارتباطی بالاترین رتبه‌های شاخص «آگاهی از برند» را در کشور به دست آورده‌اند و در میان اپراتور‌ها، ایرانسل در رتبه نخست جای دارد. به گزارش کاماپرس، به تازگی گزارشی تحت عنوان «رفتار کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی»، توسط...