قطعی ۲۴ ساعته آب در شهرهای غرب استان هرمزگان از عصر روز جمعه
شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: بر اثر شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم، آب شرب مشترکان در شهرستانهای پارسیان، بندرلنگه و بستک از شامگاه جمعه (۵ تیرماه ۱۴۰۵) بهمدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.