رابطه ایران و آمریکا در دو ماه آتی/ همه چیز مجددا «تعلیق» می شود؟
بعد از جنگ 40 روزه بسیاری گمان داشتند فضای «تعلیق» بالاخره از بین می رود و ایران و آمریکا «تصمیم» می گیرند که به مشکلاتشان «پایان» دهند اما تفاهم دو ماهه به نحوی منعقد شده که به نظر می رسد این فضا همچنان بر روابط ایران و آمریکا حکمفرما خواهد بود.