یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت خبرفوری / ۱۴۰۵/۰۳/۲۲

۲ دانشجوی دانشگاه تهران به علت آتش‌ زدن پرچم ایران در ناآرامی های اسفند‌ماه، اخراج شدند

 ۲ دانشجوی دانشگاه تهران به علت آتش‌ زدن پرچم ایران در ناآرامی های اسفند‌ماه، اخراج شدند
شورای انضباطی بدوی دانشگاه تهران دو دانشجوی دخیل در اغتشاشات اسفند‌ماه را به دلیل تخلفات انضباطی از جمله ایجاد آشوب و اخلال در روند آموزشی، به اخراج محکوم کرد.