عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره شائبه منع شعار «مرگ بر آمریکا» به دیده بان ایران گفت: «این ادعا نیز کاملاً نادرست است و چنین چیزی وجود ندارد. حتی اگر تمام مفاد توافق هم به نتیجه برسد و بند به بند آن اجرا شود، باز هم آمریکا شیطان بزرگ است و این شعار عبادت است. آمریکا آنقدر جنایتکار است که حد و حساب ندارد و با یک توافقنامه از یاد نمیرود. این شعار را مردم به درستی انتخاب کردند و براساس امام راحل بوده و بر همین اساس تا ابد تداوم پیدا میکند.