بانکها چگونه امکان خدمات رسانی به مشتریان را ندارند و این اختلال به گفته مراجع رسمی ناشی از «حمله سایبری به شرکت خدمات انفورماتیک» است، اما همزمان، اطلاعات و آمار دقیق از مشتریان خود در خصوص اقساط عقب افتاده و اعتبار بانکی آنها را در اختیار دارند؟! این تناقض چگونه قابل درک است؟