رئیس شورای اطلاعرسانی دولت اصلا به این موضوع نمیپردازد که آیا لازم است کسی یا کسانی رفتار خود را اصلاح کنند؟ این ادعای درستی است که دشمن طالب اصلاح امور ما نیست! اما بهراستی کدام نهاد در کشور چنین وظیفهای را برعهده دارد؟ و آیا در راستای انجام این وظیفه خطیر کوچکترین تذکری به فرد مورد اشاره داده شده یا توضیحی از او خواسته شده است؟