سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نشانی تهران در هشدار به ۵۴ ساختمان بسیار پرخطر تهران، گفت: اگر این ساختمانها پای کار نیایند، دستگاه قضایی ورود میکند که این دستگاه با توجه به اختیارات قانونی، میتواند انشعابات را قطع کند، نیوجرسی بگذارد یا حتی پلمپ نکند.